Volgend open huis:
16 december 2017
Dagen tot de volgende ontdekkingsreis
3
S-Sent

Een organisatie is een levend organisme dat steeds in beweging en ontwikkeling is. Soms is het een smoothie organisatie, helemaal in haar kracht. En soms is de organisatie uit haar kracht, het loopt niet lekker. Dat is dan vaak aan alles te merken, vooral de aansluiting bij de markt en de omzet.

Vanuit S-Sent draag ik bij aan het bewustzijn van de directie en de mensen binnen de organisatie, over wat er in essentie speelt. Ik doe elke week een organisatiereading en koppel wat het bedrijf in essentie laat zien terug aan de directie. Een reading is de beschrijving van de energie en geeft inizcht in waar de organisatie in de kern voor staat, hoe het tot z'n recht komt of (nog) niet en wat het nodig heeft. 

De directeur krijgt dus steeds terug wat het bedrijf laat zien en waarom het wel of niet loopt. Dat is niet altijd nieuw, wel verhelderend of bevestigend van het gevoel dat de directeur al had. Het helpt focussen op wat de organisatie nodig heeft in haar ontwikkeling. 

Door met regelmaat de organisatie te lezen, volg ik het bedrijf in haar ontwikkeling. Waar de organisatie in haar kern voor staat en hoe dat in de praktijk doorwerkt, krijgt elke week aandacht. En wat aandacht krijgt, dat groeit! Bedrijven die helder zijn en zichtbaar, en die dat waar ze in de kern voor staan in alles door laten sijpelen, zijn het meest succesvol. Dat is waar de Business coaching aan bijdraagt. 

The proof of the pudding is in eating it. Dus heb je er nog geen beeld bij, maak dan een afspraak. We gaan dan naar jouw organisatie kijken via een organisatie reading. Dan kun je zelf ervaren of datgene wat wordt benoemd klopt en beslissen of je jou en je bedrijf wilt laten coachen. 


 
Nulpunt: wil je kennismaken met de mogelijkheden voor bedrijven, kom naar de eerstvolgende Nulpunt-middag.  

                            


Reacties van klanten: 

        "Dit is spot on!"

"Ik kan de omschrijving en het (impliciete) advies volledig plaatsen. Maar bovenal geeft deze feedback met steun en richting. Dankje voor de support!"


       
"Dankje voor het werk, het helpt. Ik heb nu hele soepele en leuke gesprekken met mijn klanten".

"Erg stimulerend om met jullie te werken".